Jag ser det snöar.....

Ska det aldrig sluta snöa eller vad är grejen?!
Helt galet, men jag föredrar å andra sidan snö före slask så det är helt OK!

Vilken kväll det blev i lördags.....
Tapas, vin, tårta, drinkar och härliga människor!
Svårslaget tänker jag!
Att jag dock var halvt förstörd igår på jobbet är en annan liten detalj vi kan diskutera en annan gång.
Idag är jag i alla fall ledig!
Tog en ordentlig sovmorgon, vilket innebar att jag försov mig till min och Robbans lunchdejt.
Tror ni jag fick dåligt samvete när jag vaknade vid 13?!
Ska sätta på mig kläder och vandra ner på stan i snön i alla fall.
Tänkte hitta dom där skorna jag ville ha om ni minns!?
Wish me luck!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0