Friday night.

Är faktiskt riktigt trött så tänkte faktiskt avsluta denna dag och kväll ganska tidigt.

Orkar verkligen inte gå ut när jag jobbar till 21 och öppnar klockan 8 morgonen efter!?
Kalla mig pussy om ni vill, målet är öppet.
Så även fast jag är sjukt pepp så ligger jag nu i sängen och laddar för morgondagen.
Då står ju faktiskt personalfest på agendan!
Mycket festligt!
Det enda träliga är att jag måste göra mig i ordning direkt på jobbet, vilket i sin tur innebär att det måste gå fort.
Tro mig, jag kan om jag måste...eller!?
Väskan står i alla fall redo och färdkosten till taxin ligger på kylning...vad kan gå fel?!


Sommaren 2010 - Fantastish!

Hoppas det blir full fart på jobbet imorgon så att tiden går fort.
Sleep tight!
//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0