En liten besvikelse.

Blev en minst sagt fullspäckad dag igår.

Kom iväg lite sent från jobbet så istället för att hinna med ett träningspass var det bara till att piffa sig.
Skulle nämligen se Paranormal Activity 2 tillsammans med Samme, Micke och Dover.
Vart sjukt besviken på den första filmen så jag hoppades verkligen att denna skulle infria alla förväntningar.....
Det gjorde den inte!
Den var nästan lika dålig som den första filmen.
Visst, det var kul att man fick veta anledningen till varför paret i första filmen blev hemsökta.....
Tror säkert att det kommer komma även en tredje film, men det kan man faktiskt hoppa över!?

Var det förresten någon mer än jag som såg Pensionärsjävlar häromdagen?!
Jag tycker det var ganska festligt!

Vaknade före min klocka ringde idag.
Känns inte helt OK.
Har till och med börjat packa lite till morgondagens avresa mot bonnaland!
Raffigt!

Dags att kila till jobbet.
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Rickard

helt sinnesjukt bra!!!

2010-11-04 @ 18:29:00
URL: http://rickeofmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0