Dunka dunka.

Först av allt.

Robyn - Body Talk pt. 3
Fruktansvärt raffigt!

Sen då.....
Skulle jobbat 8-18, men gick hem vid 12 då jag verkligen inte orkade mer.
Förstår inte vad som är fel, mitt huvud bara dunkar och snurrar!?
Känns som att det kan sprängas vilken sekund som helst.
Sjukt ofräsigt, helt klart!

Så istället för att jobba har jag bara legat i mysbyxor på sängen och gjort minsta möjliga.
Inte direkt så att träning är ett speciellt hett alternativ tyvärr, damn it... Jag vill komma igång igen!?

- Ursäkta damen, men RES PÅ ER!!!!!
Jag skrattar lika mycket varje gång, haha!

Nu hoppas jag att julmust, apelsiner och Lejonkungen får mitt huvud att sluta dunka så förbannat.
Håll tummarna!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0