Dagen till ända.

Ja då var ytterligare en dag till ända.
En ledig sådan.

Tog en ordentlig sovmorgon innan jag mötte upp kusin Katrin och hennes Tobias på stan.
Dagens vidriga väder gjorde dock att vi höll oss inomhus för blöta, det ville vi inte bli!
Fortsatte hem efter en stund, gymmet väntade.
Tänkte att det är dags att gå in i en ny liten träningsperiod för det har blivit alldeles för slappt på sistone!?
Vi får väl se hur det går för min nacke kändes sjukt stel och den där vidriga spränghuvudvärken från förra veckan slog till på en gång.....
Kanske borde gå till farbror doktorn en sväng för något konstigt är det!?

Nästa måndag ska jag se Mia Skäringer på Cirkus. Jag längtar!!!!!

Avslutade i alla fall kvällen med middag och film hemma hos Roggan.
En alldeles lagom måndag helt enkelt.
Tvätten får vänta till imorgon!?
Om man skulle ta och avsluta denna dag med ett nytt avsnitt av Desperate Housewives kanske?
Jag tror jag gör det.

Jag har bestämt mig.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0