Uppe med tuppen.

Kanske inte riktigt, men nästan.

Sitter återigen och äter frukost efter ett pass på gymmet!
Det känns faktiskt som en perfekt start på dagen och en sån här period, en vit sådan, kunde nog inte kommit mer lägligt.....jag känner mig på rätt väg :)

Igår kväll efter jobbet gick jag och Fredrick till Max, ja jag vet.....av alla jävla ställen?! för att käka.
Ibland får man, tänker jag?!
Satt i Kungsan och snackade skit ett tag innan jag fortsatte hemåt för att ta tag i operation: Städning.
Jag gav dock upp efter diskningen, men det är alltid något och så länge man tar lite åt gången så går det ju faktiskt åt rätt håll.....eller?
Däckade med morötter och dipp framför en film istället. Mycket mysigare :)
Harry Potter
och halvblodsprinsen blev det.
Tycker faktiskt den var riktigt bra så nu väntar jag med spänning på de två sista filmerna!
Nördigt? I know.

Måste göra mig klar nu.
Ska på lägenhetsvisning innan det är dags att jobba några timmar.....
Full fart.
//Alfred

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Victoria

2010-05-23 @ 11:59:10
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: lucke

Tjenare, allt bra idag? :)

2010-05-23 @ 12:23:41
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Sofia

halvblodsbögen!!!!!! hahahaha

2010-05-23 @ 21:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0