Tröttast i stan.

Jag tror det är jag.

Natten till igår kunde jag inte sova.
Natten till idag kunde jag inte sova.
Helt sjukt!
Idag har jag varit så trött att jag typ mått illa. Inte helt OK!
Lägg till världens träningsvärk efter min galna lösgång på gymmet igår kväll så förstår ni att jag känner mig lite sliten?!

Idag hände något som man då absolut inte ser varje dag på jobbet.
Alfred Olsson stod med massa verktyg (läs: skruvmejsel och polygrip) i handen och visade sin inte alltför tekniska sida.
Rullbandet i en av kassorna hade kraschat förstår ni.
Tänk vad mycket drama det finns runt omkring oss va?!
Gissa vem som lyckades få igång maskineriet?
Jag.
Kände mig nästan lite stolt och oerhört straight, inte illa!

Eftersom jag som sagt mått typ illa under dagen och nästan somnat till och från i kassan så smet jag ifrån jobbet lite tidigare.
Tog en power-nap direkt och sen har jag ägnat kvällen åt städning.
Inte alltför trevligt, men det ryktas om att en vilsen göteborgare skall våldgästa lyan från imorgon till på söndag.
Kanske trevligt om det ser en aning anständigt ut i alla fall, eller?!

Har ett glidarpass kvar på jobbet, 12-16, imorgon och sen är jag leeeeeeeedig ända till måndag!
Tror det var i mars månad det hände senast om jag inte minns fel?!
Först tänkte jag att jag skulle hinna med ett gymbesök imorgon bitti, men med tanke på min kropps status och för återhämtningens skull ger jag mig nog ledigt till måndag även på den fronten.
Jag har ju trots allt varit ganska duktig vad gäller närvaron på gymmet den senaste tiden :)
Jag har dock konstaterat att jag måste hitta en jacka imorgon före jobbet!
Den vita jag har känns för svårmatchad i alla lägen så jag hoppas på att jag hittar ett bra alternativ!



Imorgon kväll - Ericsson Globe

It´s Lady fucking GaGa

//Alfred

 

 



 

 

 

 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg du var när du satt i publiken på Talang

2010-05-08 @ 10:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0