Sommar.

Det känns så.

Det har varit sånt fantastiskt väder så det är galet?!
Jag blev kokhet (eller ja, jag är ju alltid het) av att ha kofta över mitt slappa linne när jag gled runt på stan i eftermiddag. Nästan lite turk-feeling and I like it!

Gjorde ett snabbt besök inne på NK innan jag vandrade vidare för att möta upp Robban.
Blev en promenad och glass i solstolarna längs med Strandvägen!
Tro det eller ej, men jag fick faktiskt en liten (läs LITEN) rand efter linnet. Ganska fräsigt :)
Pappa
är uppe i storstan på något möte med jobbet så framåt kvällen passade vi på att ses en sväng och käka middag.
Galet mycket folk överallt.....jag hade tänkt mig Tures eller liknande men det var ju bara att drömma om tyvärr, haha.....men som ni vet så tycker jag att Friday´s i Kungsan funkar utmärkt i alla lägen.

Är faktiskt lite bitter över att jag nu ska jobba 8 dagar i sträck.
Känns inte helt OK (hoppas värmen försvinner lika fort som den kom) men troligtvis blir jag långledig över nästa helg.....och förhoppningsvis får även Beckis ledigt så då drar vi till Oslo. Annars får jag hitta på något annat fräsigt för ledig, det tänker jag vara :)

Nu
måste jag dock sova.
Kände inte för att tvätta idag på grund av vädret så jag valde att göra det före jobbet imorgon vilket innebär att klockan ringer 07. Kalla mig idiot, men det får vara värt mödan, haha?!

Hoppas jag får drömma lika sött i natt.
Det vore typ trevligt!
//Alfred

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0