Senaste dagarna.....

Jag tänkte att en liten jag-har-gjort-lista över de senaste dagarna kanske passar ganska bra just nu?!

Var nere i Göteborg en snabbis från torsdag kväll till igår förmiddag.
Maxi hade spelning Valand i fredags så jag bjöd på en liten överraskning genom att stå i publiken samtidigt som han trodde att jag söp skallen av mig i Stockholm?!
Lite fräsigt och typ gulligt va?!

Jag har

- åkt tåg.
- åkt bil.
- kollat på en alldeles för djup film. Jag förstod den inte alls.
- åkt buss.
- åkt spårvagn.
- ätit lunch med Pernilla! Alldeles för längesen vi sågs.
- besökt Systembolaget.
- virrat runt på stan med lillasyster och hennes pojkvän.
- fikat. Faktiskt ganska tråkig blåbärspaj.....ett glas rosé hade nog varit bättre i solen?!
- köpt ett par nya skor. Vita tygisar från Filippa K, me like.
- förfestat alldeles för tidigt på en solig balkong.
- druckit rosévin med bubblor i. Fräsigt!
- träffat nya härliga människor samtidigt som jag träffat vänner som jag tyvärr träffar alldeles för sällan.
- kollat på Maxi. Jag blev stolt!
- lekt raj-raj Valand.
- vaknat upp med lättare huvudvärk.
- åkt tåg tillbaka till Stockholm med en lika seg Tessan som sällskap.
- ätit bakismat på Burger King. Vi behövde det.
- gjort mig i ordning för fest, sjukt fort. What happened?!
- haft Tequila-race med Hannah, min kassachef som nu slutat. Jag vann!

Resten kanske ni kan räkna ut själva.....alltså hur gårdagskvällen slutade?!

Nu måste jag göra mig i ordning.
Lägenhetsvisning på schemat, men det är också den enda ansträningen jag tänker ställa till med idag :)
//Alfred

 

 

 

 

 


 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0