Röd dag.

Somnade hyfsat tidigt igår så i morses var det i stort sett omöjligt att somna om när jag vaknade först vid 07 och senare vid 09.
Ganska skönt, men jag tvingade mig själv att ligga kvar i sängen till klockan blev 10.

Jobbade några timmar och tro det eller ej, det var faktist folk inne och handlade även idag.
Trodde det skulle vara helt öde men jag hade tydligen fel :)

Har inte så mycket mer att säga just nu mer än att jag kollat på väldigt många avsnitt av Desperate Housewives i eftermiddag/kväll!
Ni får en förklaring imorgon eller på lördag, vill inte ta några risker, haha?!


En aning ocharmig bild, men den föreställer i alla fall mig, Emelie och Bobby.

//Alfred

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0