Gräjjt!

Idag har det varit en sån där dag då allting bara varit förbannat bra.

Började ju som ni redan vet på gymmet - Duktigt!
Fortsatte på lägenhetsvisning - Jag vill ha den, vi får se hur det går?!
Jobbade några timmar - Enda helgen jag jobbar i maj så lönen nästa månad lär väl dock bli piss?!
Åkte med Robban hem till Mange och käkade tacos - Sjukt gott!
Åkte tillbaka in till stan och avslutade dagen med bio på Rigoletto - Popcorn och läsk = tjockis!
Riktigt fräsig söndag! :)



Sen den om du inte har sett den!
I loved it.
En riktig Alfred-film.
Inget onödigt tidsfördriv utan full fart från första sekund, precis sånt jag gillar!

Ska ta och sova nu tänkte jag för det är ju trots allt en dag imorgon också.
Jag längtar redan till veckoslutet för då får jag äntligen vara ledig!
//Alfred

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0