Ganska produktiv ändå.

Trots att jag lyckades sova bort en del av dagen så har jag ändå lyckats vara ganska produktiv idag. Inte illa!

När jag vaknade såg jag att Verah skickat sms till mig bara 10 minuter tidigare och frågade om vi skulle träna tillsammans före vi skulle ha ett litet möte med Glorious hemma hos Tommy.
Jag tyckte idén var alldeles utmärkt så det var bara att packa ihop väskan och ge sig iväg mot SATS Telefonplan.
Eftersom Sofia dessutom jobbar där så blev det lite sådär två flugor i en smäll. Sjukt fräsigt!

Jag älskar att jag verkligen kommit igång igen!
Även om resultatet kanske inte är det mest synliga så känns det i alla fall i kroppen att det går åt rätt håll, och det räcker fram till den dagen då tröjan skall av och badshortsen på!? :)



Yes,
efter träningen var det dags för en liten sammankomst hemma hos Tommy.
En liten avstämning innan nästa steg skulle man kanske kunna säga?!
Ska väl inte säga exakt vad vi pratade om egentligen, men det kommer ni förmodligen märka så småningom!
Ni har definitivt inte sett eller hört det sista av Glorious, tro mig
:)

Min mage var lite hungrig efteråt så jag ringde upp GullPullan och frågade om hon ville äta sushi?!
Svaret blev, JA!





Första gången jag testade det där stället som Verah och Shirre alltid pratat om.
Akki Sushi, right?!
Det låg i alla fall vid Medis och det var sinnessjukt gott :)

Ska ta och sova nu tror jag.
Om det nu är möjligt efter min 13-timmarsdvala?!
Kan vara värt ett försök i alla fall för till helgen måste jag vara utvilad och taggad!
GaGa
och raj-raj för hela slanten :)
Piffigt!

//Alfred

 

 

 




 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0