Full fart vill jag lova.

Sov, återigen, sjukt dåligt natten till igår.....kanske max en timma i sträck innan jag vaknade igen.
Tror ni jag var trött när Tracy (Good morning Baltimore) började gasta i telefonen klockan 07.00 och jag var tvungen att gå upp för att tvätta?!
Svar ja.
Någon som har sömnpiller?

Fortsatte till jobbet och sen hem för att laga mat, mina matlådor var slut, innan jag stack över till gymmet för att köra skiten ur mig.
Många duktighetspoäng igår tycker jag :)
Fredrick
försökte lura med mig ut på ett glas vin, men eftersom jag vet hur det brukar sluta (just like the old times) så valde jag att stanna hemma.
Har jag bestämt mig för något så är det klart att jag klarar det. Många som inte tror det, men ni ser?!


I brist på bildmaterial - 20:e maj 2009.

Var inte lika trött när jag vaknade i morses faktiskt så efter en promenad fram till jobbet kände jag mig ordentligt på banan och det gillar vi!
Tänkte gå och träna efter jobbet även idag men jag fick jobba över så det kändes som att jag lika gärna kan träna före jobbet imorgon bitti istället.
Återhämtning ska ju vara bra också har jag hört?!

Någon dålig film nu kanske?!

//Alfred

 

 






 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Markus

Haha har du också Good morning baltimore nu?? ;)

2010-05-20 @ 23:30:45
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0