Förstår inte?!

Kunde inte sova natten till idag heller.
Det är sjukt irriterande, och tråkigt för jag förstår verkligen inte varför?!
Jag är liksom hur trött som helst, men ändå går det inte att somna.

Som ni kanske kan räkna ut har jag varit galet trött idag, men jag har överlevt i alla fall.
Alltid något :)


Jag och Jessica på Golden i måndags.

Det blev en superlyckad kväll i måndags med många härliga återseenden och skratt!
Sånt gillar vi, och det måste upprepas betydligt oftare :)
Shirley Clamp (Kerstin Klämma) skulle ha gästat Schlagerfeber egentligen, men fick tydligen ställa in i sista minuten. Inte helt OK, men det blir av en annan gång istället.....
Hon är nämligen en sån artist som jag inte riktigt vet vad jag tycker om egentligen.
Skulle varit kul att se henne live inför en Golden-på-måndagar-publik och fått lite mer kött på benen!?

Igår vaknade jag av att Elina skickade SMS och frågade om jag ville med henne, Oscar och Kjell på fika.
Jag svarade naturligtvis JA men tänkte väl mer att det var MAT som stod på schemat?!
Krävde i samma SMS också att vi skulle sitta utomhus så jag kunde ha glajjorna på för tro mig, ni hade inte velat se mina ögon, haha!
Vi satte oss på Mälarpaviljongen och det härliga vädret fick oss att sitta kvar i flera timmar. Me like!

Tro inte att dagen var slut där nu, man får ju passa på när man är ledig.

Mötte upp Tessan efter hon slutat jobbet och även Fredrick anslöt sig. Mycket trevligt.
Fröken Piff hade en del att inhandla inför ett stundande bröllop som äger rum på lördag (nej, det är hennes kompis som ska gifta sig).
När inköpslistan var avprickad till sista punkten bestämde vi oss för att gå ner till Strandbryggan och äta middag medan solen försvann över taken längs med Strandvägen.
Sjukt piffigt och mysigt :)

Helt enkelt så hade jag, återigen, en helt fantastisk tisdag!
Att jag sen inte lyckades somna på kvällen är dock en annan sak.

Nu kastar jag dock in handduken och hoppar i säng.
//Alfred

 

 

 

 

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0