Eurovision Song Contest 2010.

Missade ju gårdagens semifinal när jag var ute och käkade med några kollegor eftersom Beckis har fyllt år!

Det verkar som att jag inte missade något särskilt ändå.

Efter gymmet förut kollade jag nämligen på SVT Play.
Det fanns då inte många kulor att hänga i julgranen i det startfältet inte. Helt sjukt?!
Hoppas på en ordentlig bättring imorgon kväll.
Undrar just hur det kommer gå för Anna?

Jag hör till dem fanatiker som föredrar svenska Melodifestivalen och numera egentligen inte bryr sig så mycket om Eurovision Song Contest.
Eller jo, det är klart jag bryr mig men inte alls på samma sätt som när det gäller den svenska tävlingen.
Eurovision har börjat spåra åt fel håll på senare år och det känns som att det går på tomgång just nu.
Det behövs något nytänkande och fräscht. Fråga mig inte vad för det vet jag inte själv...ännu?!

Avslutar detta inlägg med en liten favorit i repris.
Senast det gick bra för Sverige var fyra år sedan.
5:e plats - inte illa pinkat!



Behöver jag påminna er om att Carola är min stora idol sedan födseln?!
Invincible var ordet.
När får Carola åka till Eurovision igen och visa vart skåpet ska stå?

//Alfred



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0