Det är över nu.

Den vita eran alltså?!

Jag höll den i lite mer än en vecka i alla fall.....Det tycker jag är ganska duktigt gjort.

Igår skulle jag egentligen ha gått till Golden för att ta ett glas och kollat in Linda Bengtzing och Velvet. Sen åkt hem.
Det blev inte riktigt som planerat.
Först tyckte tydligen Mange att det behövdes lite shots och jag är ju inte den som är den?!
Kvällen fortsatte med champagne. Då kanske ni förstår själva hur det slutade och hur jag mår idag?!
Är faktiskt bitter över att inte vara ledig denna tisdag.
Jag får väl glädja mig åt att jag är ledig på fredag istället tänker jag.

Hur som helst. Gårdagskvällen var galet trevlig och Bengtzing/Velvet överträffade alla mina förväntningar!

Nu måste jag rusa till jobbet. Not OK, not OK.....
//Alfred

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0