Den vita eran fortsätter.....

O ja.

Var minst sagt full fart jobbet idag och tiden gick för en gångs skull riktigt fort.
Hiss på det!

Efteråt stack jag iväg till Rålambshovsparken för att möta upp Sofia & co.
Grillade mashmallows stod på menyn och lätt illamående vart jag, men gott var det.
Blev lite myspys skulle man kunna säga. Har ju inte setts på evigheter så det var verkligen en härlig kväll :)
När kylan dock blev alltför påträngande (vi hade ju som sagt ingen alkohol i blodet vilket betyder att vi hade känseln kvar) var det dock dags att dra sig hemåt.....
Bestämde mig för att kolla på Clash of the Titans.
Med tanke på min ormfobi av den högre skalan kanske jag inte valde helt rätt film. Förbannade äckliga Medusa?!



Annars tycker jag att filmen var helt OK!
En kommersiell varken bra eller dålig Alfred-film skulle man kunna säga och nu har jag sett den.

Dags att försöka sova här nu.....back to work imorgon igen!?
//Alfred

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0