Back to reality.

I alla fall snart.....börjar jobba 12.00 imorgon.
Inte helt OK, men vad ska man göra?!

Har i alla fall haft en galet kul helg!
Jag börjar dock bli för klen för att klara av två riktiga festkvällar i rad.
Man skulle kunna säga att jag varit halvt förstörd idag, men det fick det vara värt :)
Igår började kvällen med Max & co. innan jag fortsatte iväg och mötte upp Ennis före det var dags att vandra ut i natten.
Vet inte om jag rekommenderar rena vodka-shots alltså?!


Enda bilden som finns från gårdagen tyvärr.

Kände mig allt annat än fräsch när jag vaknade i förmiddags och inte blev det bättre av att jag glömde mina glajjor heller?!
Mötte i alla fall Pernilla för en fika innan jag satte mig på tåget mot Trollhättan (ja, av alla ställen)
Lillasyster har spelat golftävling i helgen så la familia plockade upp mig på vägen hem mot bonnaland.
Det blev mors dag-besök hos både mormor och farmor innan jag nu däckat ihop på sängen!
Mormor bjöd dessutom på bästa bakismaten på länge. GRYMT GOTT! :)
Jag ska minsann skaffa receptet, och kanske en ugn i och för sig.....lite svårt att göra paj annars?!



Eurovision Song Contest då?!
Jo det är klart vi såg på spektaklet.
Hanna hade till och med satt ihop röstsedlar och hela kittet, men jag fick nog inte många rätt på min tippning?!
Vet inte riktigt vad jag ska säga.....
Gillar faktiskt Tysklands vinnarlåt, men jag vill inte se henne på scen utan helst bara lyssna.
Jag har lite för svårt för den där "crack-stylen".
Hade Safura med Bagges "Drip Drop" som största favorit, men det gick ju tyvärr inte hela vägen.

I övrigt var jag faktiskt ovanligt nöjd med startfältet i finalen.
Azerbaijan, Armenien, Georgien, Tyskland, Danmark, Israel, Island, Norge, Belgien, Rumänien, Albanien.....
Jag förstår att Anna Bergendahl och Sverige inte fick vara med, den saknades inte ens igår tyvärr?!
Hoppas på en bättring till 2011.

Weekend i Berlin någon?

//Alfred

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0