Återkomsten.

Min närvaro har ju faktiskt varit under all kritik här nu ett par dygn.

Har varit full fart precis som vanligt kan man säga.....
Igår var det jobb på listan, men på kvällen blev det raj raj!
Magnus
överraskade mig med att vänta utanför min port då jag kom hem från jobbet :)
Han hade med sig lite lax och vin så det blev lite snabba piffiga snittar medan jag gjorde mig i ordning för kvällens aktiviteter.
Jag har världens bästa vänner!!!!
Efter denna trevliga överraskning var det dags för förfest hemma hos en kompis.
Var jättetrevligt och jag träffade flera nya härliga människor. Sånt gillar vi!
Vi fortsatte sedan att festa natten lång på Naglo.
Sjukt kul!
Jag tyckte inte att det var lika roligt idag kan jag säga.
Att man aldrig lär sig?!
Jag har mått så dåligt på jobbet idag så ni anar inte, haha!

Nu är det dags för fest igen.
Hell no.
Jag ligger på soffan med godis och cola!
Sjukt härligt minsann, även om Körslaget inte är jättekul TV.
//Alfred

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0