Vad ska man säga?!

Nej, jag ljuger om jag säger att jag är nöjd med resultatet i gårdagens final av Melodifestivalen?!

Jag är snarare bitter.

Tycker inte alls att Anna var rätt vinnare!
Jag hade hellre sett till exempel Darin överst på pallen.
Hans låt har ett mycket tyngre och mer internationellt sound än vad This is my life har?!
Skulle det inte varit Anna som sjöng hade förmodligen låten aldrig ens varit i närheten av finalen.
Märks det att jag har svårt för det här, haha?!

Det slutade ju i alla fall som väntat kan man ju säga.
Darin lyfte mot skyarna, Pernilla var klatschy like always, Andreas stod för ett litet sömnpiller, Timoteij tralla-la-la-lade, Peter sjöng skjortan av samtliga, Ola jonglerade med micken, Jessica framkallade rysningar, Salem var lika intetsägande som vanligt, Anna försökte frälsa svenska folket och Eric tog en liten dusch?!
Melodifestivalen 2010 är över!

Och även om jag är bitter så är det klart jag hoppas att det går bra för Anna i Oslo!
Hejja Sverige och lycka till Anna!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0