Utmattad.

Igår kväll när jag kom hem från jobbet ramlade jag ihop som ett kortspel på soffan.....mindre kul, men shit vad slut min kropp var!?

Tog till sist tag i mitt liv och slängde ihop en enkel, men grymt god Pastasallad med kyckling :)

Förstår inte riktigt vad som hänt idag!?
Jag har liksom gått upp onödigt tidigt mot vad jag brukar.....har till och med redan ätit frukost.
Ibland händer även det otippade?!

Har sovit sjukt dåligt i natt igen så egentligen borde jag vara dödstrött.
Kröp ner under täcket ganska tidigt igår ändå, så det kanske är därför. Borde nog börja med det!?
Hur som helst.....
Snart dags att dra till jobbet och idag är det fredag!
Det är däremot inte ledig helg för min del den här veckan, men det är väl bara att bita ihop tänker jag.
Lönehelg brukar innebära full fart så då går tiden galet fort :)

//Alfred

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0