Tyvärr.

Nej, det blev inget fortsatt tävlande för Glorious i Talang 2010!
Tydligen var vi jättebra, men passar enligt uttagsjuryn inte in forumet denna gång.....fråga mig inte varför?!
Tro dock inte att detta är slutet för Glorious!
Vi har redan börjat smida nya planer kan jag meddela :)



I väntan på att Melodifestivalen och dess efterföljder skall ebba ut åker Tommy imorgon ner till Thailand för att göra ett inhopp Sunwing.
Jag tror inte jag kommer få ledigt för att själv kunna åka ner och vikariera under april, men hoppas kan man ju alltid, så det gör jag!
Hur som helst, Glorious kommer leva vidare och vi siktar mot nya mål!
We can do it!

Har precis kört ett pass borta på gymmet och ska nu iväg till Karlssons för att möta Tommy & co.
Den jävlen åker ju som sagt till solen imorgon så man får väl passa på att säga hej då ;)

Ikväll
- Skåla med glaset fyllt av cola!
//Alfred


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra slogan det där.......

2010-03-10 @ 23:27:03
Postat av: Shiirii

Cola??? Hahahaha

2010-03-11 @ 02:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0