Snart, snart, snart.....

.....är det helg och då är jag leeeeeeeeeedig!

Trots att torsdagar inte hör till mina favoritdagar så flöt jobbet på ganska bra idag ändå :)
Fortsatte kvällen med att äta middag med Veronika Jägarn före hon började karaoken klockan 21!
Är sinnessjukt mätt nu, men det är väl bra?!
Hon åker till Ukraina med doktorn (Dr. Alban) imorgon.
Jag är inte alls avis, för kolla vilken scen dom stod på i Moskva förra helgen.....SJUKT!?



Ja, det är samma scen som Eurovision!?
Galet häftigt och Veronika är ju som vanligt en riktig pudding! :)

Nu
ska jag vika tvätt!
Hejja, hejja.




Kommentarer
Postat av: Verah

Sötis, tack vad gulligt skrivet!! PUSS

2010-03-19 @ 00:07:01
URL: http://verah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0