Påskplanering!

Har ni bestämt vad ni skall göra i påsk?!

Det har jag idag :)

Jag ska åka skidor!!!!!
I love it!

Blir visserligen bara en kort tur från långfredagens kväll till måndagen, men det är alltid något!
Mina faddrar Anki & Micke har en stuga uppe i Långberget så det är inte överdrivet långt över till Trysil på andra sidan gränsen :)
Och orkar man nu inte dit varje dag så duger Branäs helt OK. Det viktigaste är att jag får åka skidor för som jag har längtat!
Det blir alltså lite semester med familjen Olsson och familjen Larsson!


En bild från senast det begav sig.
Två år sen, undrar just om jag kommer kunna stå på skidorna?!
Ehh, klart jag kommer!

Nu ska jag och Johan fortsätta kolla Pirates of the Caribbean!
//Alfred

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0