På väg tillbaka.

Så känner jag mig idag!
Fantastiskt :)

Febern verkar ha lagt sig, snuvan lugna ner sig.....nu är det bara det där förbannade huvudet som skall sluta snurra!?
Bestämde mig när jag fortfarande hade feber och höll på att svimma på väg till affären igår att vara hemma från jobbet även idag.
Känns som ett ganska klokt beslut eftersom det nu känns som att jag nått vändpunkten!
Jag hatar att vara sjuk!

Vad gör man egentligen när man är sjuk. Typ ingenting!?
Igår låg jag på soffan precis hela fucking jävla dagen.
Började å andra sidan att rensa i ordning på min hårddisk, så det var ju något positivt i alla fall.
Kollade massa Desperate Housewives, Millennuim, Cougar Town.....
you name it!

Många skratt har det dock blivit för shit vad mycket bilder man samlar på sig :)


Februari 2007.


Datum okänt. Haha.


Skol-SM hösten 2006.


En tråkig dag i skolan 2006.


Liseberg 2006. Hejja!

Those were the days.

Nej nu ska jag ta mig ork till att duscha tänkte jag.
Borde kanske försöka gå ut och få lite frisk luft också kanske.....!?

 



 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0