Otippat!

Det är fredag kväll och nu tror ni säkert att jag irrar omkring här i lilla lyan på jakt efter en perfekt oufit till kvällens fest.....

Då ska jag tala om för er att ni tror fel!

Lillasyster Matilda
kommer på besök över helgen så alldeles strax ska jag möta henne på Centralen! :)

Har fått lite bilder från måndagens totala urspårning.....Shirin hade tydligen kameran i högsta hugg och förevigade det hela?!







Låter bilderna tala för sig själva för nu måste jag rusa så jag inte möts av ett förbannat oväder till syster :)

På återseende.
//Alfred






Kommentarer
Postat av: Sanna

Du drar väl inte ut syrran på massa dumt nu..? ;) You have a responsibility!

2010-03-06 @ 11:02:28
URL: http://sannamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0