Mot toppen.....

Känner mig sjukt seg efter träningspasset.....men sådär skönt sjukt seg!
Inte som efter i torsdags när jag däckade som ett korthus så fort jag kom hem?!
Hoppas detta kan vara en vändning?!

Nu ikväll har jag bara legat på soffan faktiskt.....kollat på 24 bland annat. Me like!
Kände mig smått tvungen att börja spåna på semesterplaneringen för sommaren nu också!?
Hallå, jag har aldrig ansökt om semester förut?!
Jag kräver obegränsat med semester med tanke på hur mycket jag vill hinna med!
Just nu känns det som jag kommer försöka ta en vecka i juni och dra ner till Turkiet.....
och sen tre veckor i augusti!
Vettigt? Vi får se, men så känns det just nu i alla fall :)



Jag saknar sol.
Jag saknar värme.
Jag saknar Turkiet 2009!

Nej nu får det vara nog!
BUMS i säng!
//Alfred

 

 

 






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0