Mästerkocken.

That´s me!

Gick hem tidigt igår, precis som planerat.....var hemma lite efter 01 så det tycker jag blev klart godkänt!
Har lagat matlådor och tvättat ända fram till nu!
Visserligen var jag inte uppe ur sängen förrän strax före 13, men i alla fall.
Visste ni att jag gör världens bästa Korv Stroganoff och Västerbottenlax!?
Inte illa pinkat va?!

Är typ redan försenad tror jag.....
Ska möta Veronika för att gå till Talangs slutcasting och hejja Shirin! 
När inte vi själva (läs: Glorious) kom med får man ju se till att stötta sina älskade vänner istället, och jag är bombsäker på att det kommer gå toppen! :)


Ytterligare en egobild från igår.

Nu måste jag rusa.....annars lär Veronika ge mig smisk!
//Alfred

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0