Lovely weekend!

Det här har bara varit en så sjukt bra helg.....vet inte riktigt varför men det är förmodligen en kombination av allting!? :)

Gårdagskvällen
då.....
Som ni vet sen innan förväntade jag mig att Pernilla skulle gå vidare så det gillar jag. Det behövs i Globen!
Sen kom ju det moment som jag absolut inte ville vara med om egentligen.
Jessica och Alcazar var i en klass för sig igår och hade fått sina nummer och låtar att lyfta ytterligare ett snäpp så varför i helvete kunde inte båda fått gå vidare på något sätt?!
Sjukt irriterande, men Jessica förtjänade platsen minst lika mycket som Alcazar så GRATTIS säger vi!

Det funkar ju inte, men om man bortser från regler och deltävlingar skulle min final 2010 sett ut så här:

- Alcazar
- Peter Jöback
- NEO
- Hanna Lindblad
- Darin
- Jessica Andersson
- Eric Saade
- Ola
- Anna Bergendahl
- Sibel

Då tycker jag att finalen skulle uppnått samma klass som tidigare år!

Nog pratat om Melodifestivalen för idag.....återkommer närmare finalen med mer utlåtanden :)

I övrigt så var gårdagskvällen fantastiskt trevlig!
Kombinationen Alfred, Elina, Beckis och Kjell är riktigt giftig.....och det kan inte bli annat än lyckat?!
Vaknade upp hyfsat tidigt idag i alla fall och huvudvärken försvann relativt fort, lucky me!
Blev en promenad fram till stan där vi kollade runt och jag är sjukt nöjd med det jag köpt denna helg!
Precis vad jag behövde.


Gul t-shirt från Filippa K, randig t-shirt från Zara och en blå långärmad t-shirt från H&M.
Me like!
Köpte ett par fräsiga solglasögon också men dom visar jag en annan dag :)

Nu
ska vi faktiskt på bio igen!
Percy Jackson och kampen om åskviggen ska vi se.
Piffigt.
//Alfred

 

 

 



 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0