Lördag kväll.

Alice i Underlandet var faktiskt riktigt bra!
I love 3D, det är fräsigt! :)

Efter bion tog vi en liten sväng på stan.....
Matilda hittade ett par skor och jag själv hittade två tröjor!
Siktar på en bild av inköpen under dagen imorgon.
Vi blev naturligtvis hungriga och då stack vi till T.G.I Friday´s.....YUMMIE!
Behöver jag säga att jag älskar lediga lördagar och helger?!

Håller på och gör mig i ordning för kvällen.
Lillasyster får vakta lägenheten ikväll.....känns lite taskigt, men denna kväll var planerad före hennes besök!?
Ska iväg till Kjell med Elina och Beckis!
Det kommer bli fräsigt kan jag lova.


Me like.

Om en stund är det dags för Andra Chansen!
Precis som vanligt hamnar mina favoritlåtar på samma "planhal
va" vilket gör att bara en av dem kan gå vidare.
It sucks!
Alcazar, Jessica och NEO.
Förstår inte varför dem redan är i Globen egentligen, men det får jag väl aldrig någon vettig förklaring på?!

Får återkomma imorgon med summering av allting innan det är dags för final i Globen!

Måste springa.
//Alfred

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0