Fantastisk start, bittert slut.

Gårdagen började som ni kanske märkte igår fantastiskt!

Körde ett pass på gymmet innan jag satte på mig glajjorna och gick fram till stan.
Började med att möta upp Magnus och Sofia vid centralen.
Vi hade en hel del att prata om alla tre så tiden gick väldigt fort och jag hann till och med inkassera ett par chinos och en t-shirt.....precis vad jag behövde, SCORE!
När Magnus skulle vidare till jobbet fortsatte jag och Sofia mot ZanziBar nere på Norrmalmstorg.
Vad passade bättre än en lunch och ett glas rosé i solen tänkte vi?!
Linnea, Carro och Malin anslöt sig också så det blev minst sagt ett fullt litet två-bord!
Myspys.

Lite längre fram på eftermiddagen passade jag på att träffa Fredrick också!
Vi har inte hunnit ses sen jag kom hem från Turkiet så det var över ett år sedan sist.
Sjukt vad fort tiden går?!

Väl hemma hände det konstiga!?
Helt plötsligt orkade jag knappt att stå upp, huvudet snurrade, magen värkte och huvudet höll på att sprängas.
Och jag som tänkte köra en all-in-kväll?!
Det var bara till att stoppa fingrarna i halsen.....vidrigt!
Däckade på sängen ett par timmar i alla fall och försökte inbilla mig att jag blev bättre, så när Samir, Micke, Fredrick & co. klampade in innanför dörren kände jag mig ändå ganska OK :)
När klockan började närma sig utgång bestämde jag mig dock för att stanna hemma.
Kändes inte som en jättebra idé att gå ut med huvudvärk de luxe och yrsel?!
Försvinner inte huvudvärken idag får det helt enkelt bli ett nytt besök hos farbror doktorn.....

Nu ska jag kila över till affären och köpa Alvevdon innan jag tar bussen för att möta Shirin!
Hairspray it is!
//Alfred

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0