Datorfri dag

0-4910493a19956db773dafd8df1920e27.png

Kolla varifrån!

Det är nästan precis vad jag hade igår.....
Började med att sova bort typ halva dagen innan jag tvingade mig upp för att tvätta, sjukt tråkigt men samtidigt sjukt nödvändigt!? 
Fortsatte med lunch framme på stan tillsammans med en kompis innan jag återvände hem för en snabbvisit på gymmet. Kände att jag behövde springa bort träningsvärken, haha!
Tro dock inte att jag var ledig på min lediga dag.....på kvällen var det nämligen personalmöte med jobbet och efter det var färdigt blev det inte så mycket mer gjort!?
Sitter på tunnelbanan mot jobbet nu, har sovit skitdåligt i natt igen av någon konstig anledning men får hoppas jag kan ta igen det ikväll :)
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0