Ooooonsdag!

Jobbade till 19 idag.
Sjukt skönt när det ändå känns som att inte riktigt HELA dagen är slut då man kommer hem!

Fortsatte direkt till gymmet!
Nu jävlar har jag hamnat i ett ordentligt flyt, me like :)
Beach 2010
närmar ju sig trots allt så det är lika bra att sätta fart?!
När jag väl är på löpbandet eller crosstrainern går det inte att stoppa mig.
Vet ni varför?
Musiken får mig att gå in i en helt annan värld och stänga ute allt annat!

Genom allt - Carola
When love takes over - David Guetta feat. Kelly Rowland
Secret Love - Agnes
Pick U up - Adam Lambert
Sleepless - Eric Saade
Stay the Night - Alcazar
Release me - Agnes
I´m alive - Star Pilots
Manipulated - Hanna Lindblad
You´re making me hot-hot-hot - Linda Pritchard
Unstoppable - Ola
Manboy - Eric Saade
Headlines - Alcazar
Stop - Sibel
Human Frontier - NEO
.....och många fler naturligtvis?!

Sjukt gay, men sjukt bra! :)

Hittade lite bilder på nätet från gigget i Sundsvall.
Titta och njut.....











Hmm.....nu då?!
Film på soffan kanske?!
I think so :)



 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Bobby

Joina mig till BEach 2019 istället. Lugnare så ;)

2010-03-18 @ 01:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0