1:a mars.

Kände mig helt utslagen när jag kom hem från jobbet igår.....

Hade myskväll på soffan med mig själv, popcorn och Desperate Housewives!
Lät väl inte så dumt va?!

Så kommer vi då till det som jag gissar att ni läsare kanske väntat på.....ett utlåtande om lördagens sista deltävling nere i Malmö:

Måste fatta mig kort, jag börjar jobba nu klockan 12.....
Nej, jag är inte nöjd med resultatet!
Anna Bergendahl -
Visst jag kan köpa att låten är OK, men jag klarar bara inte av tjejens röst! Hennes röst och hennes kropp går inte ihop för mig.....Big NO NO!
Peter Jöback -
Klart att han skulle till final! Allt annat hade varit sjukt?!
Låten blir bara bättre och bättre för varje gång man hör den samtidigt som scenshowen är grymt snygg och Peter ett superproffs!
Hiss!

Pernilla Wahlgren
då.....Andra Chansen passade nog henne ganska bra ändå.
Jag tror faktiskt att hon förlorade på att låten går i lite för lågt tempo!
Men med mer Bengtzing-attityd och lite fler lyssningar hoppas jag hon ändå tar sig till Globen. Det behövs!
NEO - Vad fan hände?!
Killen var ju grym, och hamnar ändå i Andra Chansen istället för att gå till final med Peter Jöback!?
Skärpning svenska folket!
Det är väl inte meningen att folk skall somna framför tv:n när det är dags för final?!

Vad hade Sibel på sig?!
Ett bevis på en låt som skulle funka i radio, men inte live.....

Måste rusa till jobbet!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0