Tequila.

Nej jag ligger inte här hemma och dricker teqiula om ni tror det.....

Jag har däremot snott några bilder från den där lördagen då vi festade med jobbet och körde tequila-race.









Hur kvällen slutade.....det vet vi alla!?

Har jag förresten berättat om att jag från och med nästa vecka äntligen kommer få börja hoppa runt jobbet igen?!
Jag är så jävla nöjd.
På sista tiden har jag varit riktigt pissed kassan och bara längtat efter att få komma tillbaka till färdigmaten och jobba bakom disk.....det är såååååå mycket roligare men har inte gått att få ihop av olika anledningar.
Nu ska jag dessutom lägga KFC till cv:t.....Dock inte snabbmatskedjan, utan Kött/Fisk/Chark.
Alfreds färdigmat & kött & fisk & chark & kassa.
Det ska bli, bra :)

Tror dessutom jag vet varför jag börjar känna mig sjuk.....jag tänker för mycket.
Har mycket tankar i huvudet just nu.
Både på gott och ont skulle man väl kunna säga i och för sig.
Känner dock att jag verkligen måste ta tag i ett litet samtal med en viss speciell person för just nu känns det bara jobbigt och knepigt.
Jag har redan skjutit på det tillräckligt länge?!

//Alfred

 



 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0