Saturday night.

Kom precis hem.

Träffade Julia direkt efter jobbet för att gå till WokHouse och käka lite.
Man får passa på när fröken är uppe i Stockholm. Var så längesen vi sågs så det är galet!


Julia och jag på ShowSchool förra året.


Samma par för nästan exakt två år sedan. 13 juni 2008. Dagen vi tog studenten!

Så kul att ses och prata om allt som hänt på sistone när hon jobbat på GranCan och bott i Götet medan jag varit i Turkiet och Stockholm :)

Nu
 har jag blivit beordrad att hoppa in i duschen och göra mig anständig.
Fredrick har tydligen fixat alkoholhaltig dryck och jag är ju inte den som är den när det väl spritter lite i fest-fötterna?!
Nästa stopp blir därmed Sickla, om jag inte minns fel. Långt var det i alla fall!?

Måste plåstra om min tumme också.
I morses var jag så trött att jag tydligen tyckte det var bättre att skära fingrar istället för fläskfilé?!
Mindre trevligt men shit happens.

//Alfred

 




 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0