Rosémarinerad?!

Precis så skulle man kunna sammanfatta gårdagen och dess eftersmak.

Min tisdag:
- Tvätta
- Städa
- Friday´s-lunch med Tessan
- Övrigt fix
- Rosépicknick i Humlan med Beckis, Fredrick, Kajsa & Hanna

Sjukt bra dag!


Rosévin i pappmugg a´la NK. Sjukt fräsigt!

När solen gått ner fortsatte vi hem till mig för att tömma boxen och sedan ut i natten.
Torget och Naglo blev det!

Kände mig en aning sliten när jag skulle till jobbet i förmiddags!
Jag tror dock att jag mått bättre än vad jag förtjänat med tanke på hur mycket rosévin som slank ner igår kväll.



Gjorde ett besök på gymmet ikväll efter jobbet så nu ligger jag halvt död på sängen och känner att jag får skjuta upp operation packning till imorgon?!

//Alfred

 




 

 




 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0