Regnet det bara öser ner.

Tycker faktiskt att det kan vara sjukt mysigt med regn ibland.
När jag bodde hemma i Lidköping kunde jag till och med gå ut och sätta mig under taket på terassen bara för att det smattrar så mysigt på taket, haha!

Sitter och läser lite pappersmaterial vars innehåll jag måste lära mig för att göra ett så bra jobb som möjligt.
Lite skola sådär, fast ändå inte?!

Har ju haft sovmorgon idag, men givetvis vaknade jag redan klockan 07 och kunde inte somna om, utan hamnade bara i det där gränslandet mellan sömn och vaken.
Sjukt irriterande, men jag känner mig pigg ändå :)



Robyn är ta mig tusan ett musikaliskt geni!
Me like.

Nu ska jag dansa ut i regnet och ta mig till jobbet!
//Alfred

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0