Nothing but love

Ni kanske har läst medias skriverier om Whitneys Nothing but Love Tour, men det är inget som ska förstöra min upplevelse.

Jag skiter fullständigt i allting och beger mig nu mot Globen tillsammans med Veronika.



Och ja, jag vet att det inte är denna gamla Whitney jag kommer få se ikväll.

Men jag får se min gudinna och stora idol framför mina egna ögon före jag dör.....det är minst lika stort för mig!
Kan knappt tro att det är på riktigt, men det är det tydligen!?

Biljetter, näsdukar, kamera.....ja då var nog allt med?!

//Alfred

 

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hoppas att det blir ett detaljerat inlägg om konserten! Om tidningarna har haft rätt i dagarna, om hon fortfarande platsar som din gudinna, omfolk gick tidigare, hur hennes hitar lät..!

2010-06-08 @ 21:15:15
URL: http://sannamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0