Mitt lilla huvud.....

.....känns just nu så fullt att jag knappt vet vart jag ska göra av allt innehåll.
Och värre kommer det förmodligen bli?!

Igår gjorde jag ju min första dag nere på KFC (Kött, fisk, chark).
Dagen innehöll faktiskt inga katastrofer att tala om över huvud taget. Skönt för mig, men kanske lite trist för er?!
Jag kände verkligen (igen) att jag hade sjukt kul på jobbet, och det gillar jag skarpt. Det är liksom den lilla gnistan som saknats på sistone?!
En sjuhelvetes utmaning är det jag gett mig på, men hur var det.....vann David över Goliat eller?!
Spännande, intressant, lärorikt och samtidigt riktigt kul. Det är så det känns efter första dagen. Visst låter det positivt?
:)

Var helt jävla död när jag kom hem igår kväll och stupade på sängen direkt efter jobbet.
Ni vet förmodligen själva när man gått halvt nervös och på helspänn en hel dag utan att kunna slappna av?!
Efter en timme var det dock dags att tvinga sig upp mot gymmet för att bränna lite fett.
Och sen var min onsdag slut!

Idag har jag varit uppe på färdigmaten hela dagen, även det sjukt trevligt!
Saknar inte kassan än så länge i alla fall, men på söndag ska jag dit igen.
Avslutade dagen med att baka något som vi bestämde skulle kallas "Bröllopsbåtar" (allting som innehåller ordet bröllop säljer ju något så kopiöst dessa dagar tänkte vi, eller?)
Smördegsplattor fyllda med jordgubb & rabarber.....o så lite vaniljvisp på det. Yummie!



Åkte direkt hem till Magnus efter jobbet där Tessan och Robban även befann sig!
Mange fyllde nämligen år i förrgår så vi tänkte fira med grym middag och lite gott vin på balkongen denna torsdagkväll. Visst låter det trevligt?
Det var det. Mycket trevligt till och med :)

Måste nog sova nu, känner mig fortfarande halvt död men det får det vara värt.
Imorgon är det dags för nya utmaningar, and I like it!
//A

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0