Hur tänkte jag nu?!

Jag tänkte nämligen vara sjukt effektiv idag.....

Bokade därför tvättstugan 07-10 i morses och tänkte att jag kunde somna om under tiden.
Man vill ju inte gå upp för tidigt på sin lediga dag liksom?!
Naturligtvis lyckas jag inte somna om. Hurra!
Denna dag blev plötsligt väldigt lång.....

Antar att det bara är dags att bita i det sura äpplet och ta tag i disk och städning.
Träningen får nog vänta till imorgon. Känner mig fortfarande i det där stadiet att träningen skulle släppa lös en sjukperiod och det vill jag fasen inte....
Fast jag vill å andra sidan inte se ut som en padda i Turkiet heller?!
Imorgon får det bli gymmet oavsett helt enkelt för den 26:e bär det av!

//Alfred

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0