Hur ska det gå?

Igår hände något väldigt ovanligt.

Jag och Robban var nämligen på bio redan klockan 18.
Vad hände där liksom...det var fortfarande ljust ute?!



Filmen, Robin Hood, tycker jag dock var väldigt bra!
En positiv överraskning sådär på tisdagskvällen.

Tänkte vara duktig och gå upp tidigt för att städa osv i morses när jag ändå inte började jobba förrän klockan 12.
Tror ni det gick? Nej jag tänkte väl det.
Helt sjukt hur viktiga dom där få minuterna man kan ligga kvar och dra sig kan vara.
För man blir ju inte piggare av dom egentligen, snarare tvärtom...eller!?
Lyckades i alla fall tvätta lite nu på kvällen så lite nytta har jag i alla fall gjort.

Tänkte faktiskt sova nu för imorgon börjar jag jobba klockan 08.00!
Har inte börjat så tidigt sen i julas någon gång tror jag.....hur ska det gå?!

//Alfred

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0