Gullig gammal tant.

Åkte ju tåget från bonnaland igår morse som ni kanske vet och parkerade mig sedan på jobbet. Inte alls bitter?!

Måndag var det ju också och Golden körde sista måndagen före sommaren. Det kunde man ju inte missa för ett glas slinker ju alltid ner.....
Towa Carson gästade Schlagerfeber och det blev genast lite nostalgi.
Kommer ni ihåg pantertanterna från Melodifestivalen 2004?!


Lika roligt att se än idag men jag vet inte om jag gillade idén om att hon skulle ställa upp nästa år, haha!
Gullig tant var hon i alla fall :)

Räckte ju naturligtvis inte med ett glas alkoholhaltig dryck.
Snarare en box.
Resten kanske ni kan lista ut själva?
Efter att ha avslutat kvällen med att stänga Vickan så var det dock dags att vandra hemåt.

Dessa galna måndagar.
Jag gillar dom!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0