Du gamla du fria

Har verkligen inte varit någon hög nivå på aktivitetsfronten idag kan jag lova.

Igår kväll skulle Fredrick kommit över för att dricka lite vin och snacka skit innan vi drog ut en sväng.
Det blev inte riktigt så.
Ett par timmar senare var det helt plötsligt riktig förfest i min ostädade residens.
Fredrick, Samir, Micke, Simon, Linnea, Malin, Rosanna....fler får ju knappt inte plats i min lägenhet.
Vart sjukt trevligt och vi gjorde ett stopp på Collage (Sjukt snyggt ställe, måste gå dit fler gånger) innan vi fortsatte mot Zipper där det skålades och dansades hej vilt!
Lite dumt att jag inte tog några kort känner jag nu....jag kände mig nämligen jävligt snygg igår?!



Om nu någon mot alla odds missat detta så har det varit Sveriges Nationaldag fram tills för 40 minuter sedan.

Du gamla du fria.

Dags att blunda.
//Alfred

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0