Bitterfittan.

Det är det jag som är idag.

Var fullständigt kaos på jobbet idag då alla kylar i hela butiken slutade fungera.
Det var inte speciellt kallt i dem helt enkelt.
Rädda alla varor som gick blev uppdraget idag och shit vilket tempo det vart.
Att jag ovanpå detta dessutom stör mig oerhört mycket på en av mina kollegor fick mig att snabbt byta skepnad från trevliga kassören till bitterfittan i kassan.
Jag tror dock inte att någon kund märkte detta eftersom alla tanter älskar mig och även själva var irriterade över att det typ inte fanns några varor att inhandla.
Snopet va?!

En av mina kollegor som tyckte jag såg ledsen ut på jobbet idag, (don´t ask me why?!), så jag tänkte bjuda på ett litet magiskt ögonblick med Alexandra Burke innan jag sätter på någon film :)



//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0