Turkiet 2010.

Tänkte passa på, medan jag ändå inte gör något annat vettigt, att bjuda på lite bilder från min vecka i Turkiet!
Naturligtvis stulna från Mettes och Martins kamera.


Första dagen - Hamam och drinkar vid poolen på Hemera. Fantastish!


Suddig showbild från mitt "gamla hem" - SunWing Resort Side Beach.
Tror ni det kliade i mina ben av att titta på eller?!
Nästa år.....Sverige, utomlands, Sverige, utomlands?!


Strawberry Margarithas på Mettes balle.....


.....innan det var dags för Billabongs BeachParty och min kamera att säga farväl.






Vi drog till Alanya.....


.....käkade sushi på SkyLounge.....


.....och söp skallen av oss.






BungyJump på Waterplanet.




Alla som inte hoppat borde göra det. Helt magiskt!!!!!


Last-day-brunch.


Pool-häng.

Ni kanske förstår att jag hade en härlig vecka?!
Imorgon är det dock dags att börja jobba lite på brännan igen.

Bio står även på kvällens schema, såg Knight and Day igår och den kan jag rekommendera!
Ikväll blir det dock Beck - Levande Begravd.






Kommentarer
Postat av: Markus

HAHAHAHA va fan är det för bild med sugröret???

2010-07-21 @ 12:28:01
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0