Nästa, rehab.

Har ingen aning om hur jag egentligen ska starta detta inlägg.....

Min kamera är lost in Turkey. Tror jag missade berätta den detaljen.
Mitt internet har inte fungerat sen mitt förra inlägg.
Min dator mår sjukt dåligt och blir förhoppningsvis utbytt inom kort.

Så vad har hänt sen sist?!

Morbror Micke och hans familj var ju på besök i förra veckan och det blev heldag på Grönan och Skansen.
Sjukt mysigt.
Framåt kvällen kom även Shirre, Mimmi och Jeanette.
Jag blir som ett barn på nöjesfält. Fantastish!


Kollage stulet från GullPullan.

I fredags bar det av mot Göteborg.
Markus
börjar bli gammal och det skulle firas med poolparty.















Lördag
var lika med baksmälla och Liseberg!
Yaay!



Efter en heldag med massa härliga skratt och genomblöta kläder var det dags för nästa fest!





Pelle bjöd på shots.....



.....och på vägen ut lyckades jag stuka foten.....



.....samt springa in i Terminator!



Efter en galen natt blev söndagen en enda lång vilo-sträcka, inför tredje kvällen, med foten i högläge framför SATC-boxen.
Kaninparty
a´la Liseberg @ Trägårn stod på schemat och efter en drink eller sju kändes foten precis som ny!
Fräsigt!

Som ni kanske förstår har det varit en alldeles fantastisk helg med underbara vänner!
Semestern kunde inte fått en bättre start och nu väntar välbehövlig rehab hos päronen.
//Alfred











Kommentarer
Postat av: Markus

Rehab indeed!! Mest för plånboken iof (A)

2010-07-20 @ 13:35:27
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Du va ju på Eriksberg oxå:-)!!!

2010-07-20 @ 16:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0