Helt i andra tankar.....

Precis det har jag varit sen senaste inlägget. Jag har helt glömt av att sköta min uppdatering!?
Så vad har hänt?

Shirin fyllde år i onsdags så på kvällen blev det middag på Bronco´s.....sjukt gott kött!
Efteråt hann vi med både en titt förbi Karlssons och Golden.
Rätt fräsigt, och jag tror GullPullan var väldigt nöjd med kvällen :)

Igår
när jag var ledig var givetvis tvättstugan upptagen.
Inte OK, men vad ska man göra!?
Magnus kom hit med lunch innan vi gick bort till Tessinparken för att däcka på en filt i solen med 1,2,3 Fanta och rosé!
På kvällen mötte Tessan och Shirre upp här hemma hos mig...senare även Fredrick.
Vinflaskor tömdes till höger och vänster innan det var dags för middag på Manges jobb - B.A.R
Yummie, Yummie, Yummie!!! Behöver jag säga mer!?



Lite runda under fötterna satte vi sedan kurs mot F12!
En fantastiskt mysig och härlig dag.....och vi som inte ens skulle ut?!

Nu tänkte jag sova faktiskt, om det nu går.
Är fortfarande helt förstörd av alla sömnlösa nätter, men nu har jag i alla fall fått tid hos läkare på måndag!

Ska ge er ett inlägg om min Turk-tripp också hade jag tänkt, men det kanske jag hinner imorgon :)
//Alfred





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0