Den festliga verkligheten.

Det har då inte varit många timmars sömn de senaste dygnen.

Åkte med morbror Niclas, Anna och lilla kusin Malte upp till Stockholm i söndags och sen har det minst sagt bara rullat på.....
Middag med fantastiska vänner på allas vår båtjävel Patricia i söndags kväll och ni kan ju gissa hur det slutade!?
Jag vinglade in genom min dörr någon gång efter 05, resten låter vi bli att prata om.

Igår var det måndag som vi alla vet och givetvis skulle det firas genom ett besök på Vickan!
Var längesen jag var där och även om den första drinken tog emot något fruktansvärt så gick det ändå bra till slut. Konstigt sånt där?!

Mina besökare åkte hem tidigare i morses och efter det har jag gjort absolut ingenting.
Sjukt härligt!



Nu ska jag iväg på ett oerhört spännande möte tillsammans med mina kära kollegor i Glorious!
Mer säger jag inte, men håll tummarna!

//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0