Tidig kväll.

Det har varit en lång och framför allt intensiv dag så jag tror faktiskt jag skall passa på att lägga mig tidigt.....

Dagen började med en riktig överraskning.
Jag lyckades nämligen komma i tid till Gullmarsplan (var till och med 5 minuter tidig, sjukt onödigt) för att möta Tommy i förmiddags!
Gissa om det var någon som blev förvånad, men ibland smäller det till :)
Verah
plockade upp oss och bilen tog oss mot Ösmo dansskola.
Både Tommy och Verah är gamla elever på skolan så vi fick låna dans-salen alldeles gratis. Fantastiskt!
Med andra ord, galet värt att åka en bit istället för att det skall kosta skjortan!
Blev ett antal timmar framför speglarna och det känns verkligen riktigt bra!

När vi kände oss färdiga för dagen blev det till att köra (läs: krypa) in mot stan.....
Förbannade snöoväder!
Pendeln gick dock som vanligt så resan gick relativt smärtfritt ändå och jag äntrade centralen strax efter 18.

Mötte upp fantastiska Therese för en mysig kvällsmiddag nere på T.G.I Friday´s!
Längesen vi sågs så det fanns mycket att prata om, för prata det kan vi båda två vill jag lova.....HAHA.


Söta Diana, Tessan och jag på inspelning av "Så ska det låta" - hösten 2008.

Var ju ett tag sen jag tränade nu, söndags, så efter vår lilla sammankomst drog jag hem och bytte om till träningskläderna för en sen visit på gymmet :)

Därmed lyckades jag genomföra alla saker på dagens to-do-lista!
Bortsett från städningen i och för sig, men det pratar vi inte högt om.....

Nu ska jag stänga butiken för idag och krypa till sängs.
Hoppas ni haft en lika grym onsdag som jag!
//Alfred

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Markus

Haha jo det håller jag med om! Sjukt fab

2010-01-28 @ 15:02:49
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0